reserveren

Je kat uit logeren?

Het liefdevolle logeeradres voor je kat in Noord-Holland

Als je op vakantie gaat, of een weekendje weg, wil je zelf genieten. Dan zit je niet te wachten op zorgen over je kat. ‘Gaat het wel goed? Zal’ie niet ontsnappen? Blijft hij bij thuiskomst weer drie dagen 'boos'? Of hangt hij van frustratie in je gordijnen?’

Een kat rustig thuis laten, met een bakje voer en buurvrouw die eenmaal per dag even komt kijken, dat lijkt het beste. Maar ís het dat ook?

Het is thuis, maar wel alléén... Vertrouwd, maar ineens wel zonder ‘eigen mensen’ en het vaste ritme. En onderschat de schrik niet, elke keer als de oppas/buurvrouw binnenkomt.

Je kat kan – op zoek naar aandacht – ook steeds verder afdwalen van zijn eigen huis. Zeker in een week, of 14 dagen. Wil je dat voorkomen?

Lees verder

Het liefdevolle logeeradres voor je kat in Noord-Holland

Annuleringsservice

Waarom deze service?

Het kan altijd zo zijn dat je vakantie niet doorgaat.
Nu is het zo dat er de annuleringsregeling is volgens de algemene voorwaarden die we hanteren maar ondanks dat annuleren tot twee maanden voor vertrek vrijwel kosteloos is, is zelfs deze termijn niet voor alle annuleringen haalbaar.

Hoe graag we ook zouden willen coulanter met deze annuleringsregeling om te gaan, het gaat gewoon niet.
Omdat we een klein pension zijn en voor de gereserveerde plek aan anderen vaak nee verkocht hebben en op korte termijn die plek ook niet meer opgevuld kan.

Om dit probleem voor beide partijen op te lossen bieden we nu naast de vaste annuleringsregeling een extra annuleringsservice aan.

Wanneer kun je gebruik maken van deze service?

Met een annuleringsservice kan je ten allen tijde annuleren, ongeacht de reden.
Bijvoorbeeld bij ziekte of overlijden van je kat (maar ook van jezelf of een familielid),
een negatief reisadvies, maar ook als je kat vlak voor je vakantie de benen neemt. Zelfs als je buurvrouw toch op je kat kan passen kan je gebruik maken van deze service.

Daarnaast kan je zelfs als je kat al bij ons is nog gebruik maken van deze service. Bij eerder terugkeren ontvang je het resterende deel van de dagen terug min 25 euro administratiekosten per kat.

Wat dekt de service?

Wanneer je de vakantie annuleert ontvang je de geannuleerde dagen, min 25 euro administratiekosten per kat retour op je rekening. Het spreekt voor zich dat de kosten van de annuleringsservice niet terugbetaald worden.

Wat kost deze extra service?

Voor de annuleringsservice berekenen we 10% van de verblijfskosten.

Hoe sluit je deze service af?

Op het reserveringsformulier kan je aangeven of je de annuleringsservice erbij wilt boeken.
Op de factuur bij de bevestigingsmail staan de kosten voor deze service apart vermeld.

Hoe annuleer je?

Je kunt annuleren door te bellen, mailen of een whatsapp bericht te sturen naar het pension.

Wat zijn de voorwaarden

De annuleringsservice kan tot 7 dagen na de reservering afgesloten worden.
Reserveringen binnen twee maanden voor aanvang van het verblijf komen ook in aanmerking voor de annuleringsservice alleen dan sluit je de annuleringsservice meteen af bij de reservering.

Het verzetten van de reservering (het pensionverblijf), als deze geheel in een andere periode valt, wordt gezien als een annulering. Je maakt dan weer een nieuwe reservering waar opnieuw een annuleringsservice bij afgesloten kan worden.

Na annulering van een bestaande reservering zonder annuleringsservice, geldt een wachttijd van 2 maanden om een nieuwe reservering te maken in (gedeeltelijk) dezelfde verblijfsperiode mét annuleringsservice.
Uiteraard is de kat alsnog welkom volgens de normale annuleringsregeling maar de annuleringsservice is dan niet bij te boeken.

Wat zijn de risico’s zonder annuleringsservice

De annuleringsservice is niet verplicht.
Indien geen gebruik wordt gemaakt van de service geldt zonder uitzondering de annuleringsregeling zoals vermeld in de Algemene Voorwaarden van Kattenpension Silvestris.